Opis
Już na pierwszy rzut oka widać, że nowe ciągniki Maxxum różnią się znacznie od poprzedników dzięki odważnej, odświeżonej stylizacji i lepszemu oświetleniu. Ale od poprzedniej generacji różni je tak naprawdę to, czego nie widać tak od razu. To wiele szczegółów: od najnowszych silników FPT, teraz jeszcze mocniejszych, bardziej oszczędnych, przyjaznych dla środowiska – aż do udoskonalonych funkcji obsługowych, które z pewnością ułatwią Ci życie.
NA WSKROŚ PRAKTYCZNY
Gdy zarządzasz firmą z biura, korzystając z najnowszych technologii, możesz liczyć na pewien standard wygód. A jednak mimo że dziś coraz częściej zarządzamy gospodarstwem bezpośrednio w polu, specjaliści z Case IH postarali się, aby przenieść tę wygodę do kabiny Twojego ciągnika. Dla współczesnych operatorów ich biuro to kabin ciągnika, w której mogą wykonywać najróżniejsze zadania, od sterowania narzędziem do monitorowania jego wydajności i odbierania telefonów. Dzięki Maxxum Multicontroller możesz robić to wszystko i jeszcze więcej równie wygodnie jak w każdym stacjonarnym biurze. Różne opcje foteli dostępne we wszystkich modelach sprawią, że nie poczujesz zmęczenia nawet po wielu godzinach pracy.
INTUICYJNA TECHNOLOGIA, PROSTE STEROWANIE
Intuicyjne elementy sterujące sprawiają, że ogromna moc ciągnika Maxxum jest dosłownie na wyciągnięcie ręki, zapewniając sterowanie bez żadnego wysiłku i swobodną obsługę. Osiągi ciągnika możesz łatwo opanować dzięki sprawdzonej i ergonomicznej konsoli Multicontroller™, precyzyjnemu oprzyrządowaniu i czytelnym wyświetlaczom, dostarczając moc dokładnie tam, gdzie i kiedy jest potrzebna.
DOSKONAŁE OŚWIETLENIE
Wczesne pobudki i praca do późna to konieczność w branży rolniczej. I właśnie dlatego specjaliści z Case IH zastosowali w najnowszej generacji ciągników Maxxum CVX jeszcze silniejsze oświetlenie. Nowe światła robocze przednie i nowa stylizacja dachu obejmuje pełen pakiet oświetlenia o promieniu 360 stopni, abyś mógł wyraźnie widzieć nie tylko drogę przed sobą i to, co dzieje się z tyłu ciągnika, ale również zewnętrzne końce narzędzia.
ZAPROJEKTOWANY POD KĄTEM WYDAJNOŚCI
Serce każdego ciągnika Maxxum CVX stanowi jeden z najbardziej nowoczesnych, oszczędnych i wydajnych silników w branży, który umożliwia precyzyjne wykonanie każdej pracy bez zbędnych nakładów. W przypadku maszyn marki Case IH nie trzeba szukać dodatkowego zasilania zewnętrznego, ponieważ nasze silniki pochodzą ze spółki siostrzanej, czyli FPT Industrial, która produkuje jedne z najwyżej cenionych jednostek napędowych w branży rolniczej. Wszystkie modele tych ciągników, od czterocylindrowego Maxxum 125 CVX o mocy 125 KM aż do sześciocylindrowego Maxxum 150 CVX o mocy 150 KM (parametry znamionowe) wyposażono w czterocylindrowe silniki FPT o pojemności 4,5 litra, oprócz flagowego Maxxum 150 CVX z sześciocylindrową jednostką 6,7 litra.
CVX CZYLI WYDAJNOŚĆ
Tak jak ich więksi bracia spod znaku Case IH, ciągniki Maxxum są dostępne z technologią przekładni CVXDrive, która zapewnia bezstopniowe rozpędzanie ciągnika od prędkości zerowej do nawet 50 km/h. Można ją osiągnąć już przy 1700 obr./min, oszczędzając w ten sposób mnóstwo paliwa. W celu zapewniania optymalnych osiągów przekładnie bezstopniowe CVXDrive korzystają z układu podwójnego sprzęgła DKT. Jednak CVXDrive to znacznie więcej niż wydajność: dają również łatwość eksploatacji, dzięki której ciągniki Maxxum CVX może bez problemu obsłużyć praktycznie każdy operator, niezależnie od zaplanowanej pracy.
MAKSYMALNY UDŹWIG
Niezależnie, czy chodzi o przenoszenie ciężkiego zestawu narzędzi do upraw czy zasilanie narzędzi o niepowstrzymanym apetycie na olej, przyłącza w ciągnikach Maxxumumożliwiają doskonałą obsługę każdej maszyny i narzędzia.
ZWIĘKSZAJĄCA WYGODĘ I PRZYCZEPNOŚĆ.
Amortyzowana oś przednia zapewnia większy komfort jazdy, zwiększa przyczepność i obniża zużycie paliwa. Drugi akumulator zamontowany w ciągnikach Maxxum CVX zwiększa wygodę w polu i na drodze, a dodatkowo zapewnia lepszą przyczepność na glebie. Kompaktowe wymiary sprawiają, że promień skrętu ciągników Maxxum CVX wynosi zaledwie 4,6 m. Dynamiczne błotniki zapewniają dodatkowe 30%, co pozwala w pełni wykorzystać szeroki kąt skrętu.
DOKŁADNOŚĆ CZYLI ZYSK
Ciągniki Maxxum CVX są „przygotowane do pracy z systemem AFSTM Accuguide” i wyposażone w monitor dotykowy AFS Pro 700™. Dzięki temu Twój diler może wcześniej zamontować w ciągniku całkowicie automatyczny system naprowadzania zintegrowany z GPS/GLONASS, aby zapewnić Ci najwyższą w branży dokładność podczas prac polowych. Wystarczy dodać lokalną stację sygnału RTK+, aby od razu uzyskać dokładność 2,5 cm między przejazdami. Nie martw się o odbiór sygnału na dużych odległościach. Nasze oprogramowanie obejmuje aplikację xFill, która pokrywa nawet 20-minutowe przerwy w odbiorze sygnału RTK+, dzięki czemu system AFS utrzymuje odpowiedni kierunek jazdy w miejscach przesłoniętych budynkami, itd.
MNIEJ POWTÓRZEŃ, WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ
Modele Maxxum CVX wyposażono w system Headland Management Control II, który wspomaga operatora podczas skrętów na uwrociach. Każdą czynność w ramach sekwencji skrętu można zaprogramować wg czasu lub przejechanej odległości. Za pomocą magistrali ISOBUS III narzędzie może sterować ciągnikiem Maxxum CVX, automatycznie regulując prędkość jazdy do przodu, położenie zaczepu i prędkość WOM-u i sterując pracą zaworów hydrauliki zewnętrznej zależnie od narzędzia. Nowa technologia AFS AccuTurn pozwala połączyć sterowanie jazdą na uwrociu i kierowanie ciągnikiem i zautomatyzować wszystkie czynności wykonywane na uwrociu.
NOWY POZIOM PRACY
Wszystkie ciągniki Maxxum CVX wyposażono w szeroki wybór funkcji zapewniających doskonałą zwrotność i widoczność. Adaptacyjny układ kierowniczy ułatwia obsługę i zwiększa zwrotność ciągnika. Współczynnik przełożenia układu kierowniczego można wybrać na monitorze AFS Pro 700 z zaprogramowanych ustawień lub wprowadzić ustawienie indywidualne. Na nowym dżojstiku do obsługi ładowacza znajdują się przyciski do sterowania przekładnią napędową. Aktywne sprzęgło umożliwia zatrzymanie ciągnika, wolną jazdę lub zmianę biegu bez użycia sprzęgła. Prawdziwa przekładnia nawrotna przełączalna pod obciążeniem eliminuje straty napędu i trakcji przy zmianie kierunku jazdy na pochyłościach.
Recenzje
Na razie nie ma opinii o produkcie.