Opis
Przestronna kabina ciągników Kompakt z płaską podłogą nawiązuje wzornictwem do większych ciągników. Z łatwością można do niej wejść z każdej strony i spełnia ona wszystkie wymogi w zakresie komfortu pracy. Ergonomiczne elementy obsługowe, wygodne fotele dla operatora i instruktora, wyśmienita izolacja akustyczna i układ wentylacji i klimatyzacji zapewniają idealne środowisko pracy. Natomiast otwierane szyby przednie, tylne i boczne, oraz okno dachowe z osłoną przeciwsłoneczną zapewniają doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach.
Nowy silnik FPT spełniający normy UE Stage V jest w stanie zapewnić większą moc i moment obrotowy, ale dobrze radzi sobie również po stronie zużycia paliwa, osiągając maksymalny moment obrotowy przy zaledwie 1300 obr./min. Unikalny system neutralizacji spalin HI-eSCR2 jest perfekcyjnie zintegrowany w ramach pojedynczego i KOMPAKTowego układu. Zapewnia operatorowi doskonałą widoczność, a pojazdowi doskonałe właściwości manewrowe.
W zależności od zadania i zastosowania maszyny do wyboru są różne wersje przekładni napędowych. Od S-Control M 12 x 12 Synchroshift z mechaniczną zmianą kierunku jazdy lub Powershuttle po 2-stopniową S-Control 2 24 x 24 z Powershuttle.
Seria KOMPAKT oferuje jako opcję mechaniczną regulację siłową (MDC) lub elektroniczną regulację siłową (EDC). Maksymalny udźwig tylnego zaczepu z dodatkowym zewnętrznym siłownikiem podnoszącym wynosi 3 700 kg. Z drugim siłownikiem podnoszącym jego udźwig wzrasta do 4 400 kg.
Unikalna zwrotność ciągnika KOMPAKT zapewnia elastyczność i uniwersalność zastosowań. Promień skrętu ciągnika KOMPAKT równy tylko 4 m sprawia, że świetnie on sobie radzi nawet na małej przestrzeni. Po naciśnięciu dwóch pedałów hamulca układ hamulcowy S-Stop automatycznie włącza napęd na cztery koła. Również opcjonalne hamulce tarczowe w osi przedniej zapewniają bezpieczne hamowanie w 4 kołach. Elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego lub mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu gwarantują pełną trakcję w każdych warunkach.
Dostęp do filtrów paliwa i oleju jest niezwykle prosty: oba są umieszczone po jednej stronie ciągnika, co zapewnia większą wygodę. Układy hydrauliczne i elektryczne są wygodnie rozmieszczone, dzięki czemu można cieszyć się idealnym dostępem do filtrów w silniku, bez jakichkolwiek przeszkód.
Recenzje
Na razie nie ma opinii o produkcie.