ciągniki rolnicze            ładowarki                 prasy i owijarki         wozy paszowe      maszyny zielonkowe      ładowacze czołowe       siewniki punktowe         wozy asenizacyjne

OFERTA MASZYN

Sklep edanex

esklep

 

Ciągnik Case IH PUMA CVX

Email
Zakup nowej maszyny nigdy nie jest łatwą decyzją, którą ponadto ciężko uzasadnić, chyba że dana maszyna zapewnia szybki zwrot z inwestycji. Marka Case IH zawsze miała to na względzie, co bardzo wyraźnie rzuca się w oczy patrząc na ostatnie ulepszenia serii Puma.
case, puma, puma cvxPUMA CVX
Description

NAJWYŻSZEJ KLASY TECHNOLOGIA DLA BARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH

Zakup nowej maszyny nigdy nie jest łatwą decyzją, którą ponadto ciężko uzasadnić, chyba że dana maszyna zapewnia szybki zwrot z inwestycji. Marka Case IH zawsze miała to na względzie, co bardzo wyraźnie rzuca się w oczy patrząc na ostatnie ulepszenia serii Puma. Do ciągnika wprowadzono udoskonalenia opracowane w taki sposób, aby zapewnić użytkownikom lepsze dostosowanie do jego potrzeb ? więcej komfortu, większą oszczędność paliwa, dodatkowe oświetlenie, dodatkowe opcje ogumienia, lepszą widoczność. Są to elementy, które ostatecznie uwydatniają się w zasadniczych kwestiach, takich jak wyższy zakres roboczy, większa szybkość pracy oraz niższe rachunki za paliwo.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY ZAKUPEM? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Sprzedaż maszyn: tel. 86 279 15 65

Dane techniczne

7 MODELI O MOCY OD 150 DO 240 KM


Puma posiada ugruntowaną pozycję jako ciągnik o wysokiej jakości. Made in Austria- z najnowszą dostępną technologią silników FPT oraz bezstopniową przekładnią CVX. Puma zachowuje najwyższe standardy swoich poprzedników.

Model               Znamionowa moc silnika (KM (kW)) Liczba cylindrów/pojemność (cm3 ) Maks. udźwig
([kg)
Puma 150 CVX

150/110

6/6,700 8,257
Puma 165 CVX 165/121 6/6,700 8,257
Puma 175 CVX 180/132 6/6,700 10,463
Puma 185 CVX 180/132 6/6,700 10,463
Puma 200 CVX 200/147 6/6,700 10,463
Puma 220 CVX 220/162 6/6,700 10,463
Puma 240 CVX 240/177 6/6,700 10,463

 

Silnik

MOC I SPRAWNOŚĆ

PUMA SILNIK


Mocny, 6-cylindrowy silnik o pojemności 6,7 litra został zaprojektowany w sposób zapewniający generowanie dużej mocy i zoptymalizowane zużycie paliwa. Wymagania normy Stage IV na temat emisji spalin zostały spełnione dzięki naszemu wysokowydajnemu systemowi oczyszczania spalin Hi-eSCR, zapewniającemu dodatkową moc oraz oszczędność paliwa. Układ zwiększania mocy silnika w modelach Puma CVX teraz dostępny jest również przy pracy na biegu wstecznym, z czego niewątpliwie skorzystają użytkownicy regularnie wykorzystujący swoje ciągniki do prac wymagających jazdy na biegu wstecznym, takich jak koszenie czy odśnieżanie.

 

 

 

 

 

 

 

Hydraulika

 HYDRAULIKA DO PODNOSZENIA DUŻYCH CIĘŻARÓW

Charakteryzująca się wydatkiem oleju do 150 l/min (Puma) i 170 l/min (Puma CVX), hydraulika w tych ciągnikach została zaprojektowana do bardzo ciężkich prac, a maksymalny udźwig tylnego zaczepu hydraulicznego wynosi 10460 kg. Możliwość podłączenia siedmiu (modele 150-165) lub dziewięciu (począwszy od modelu 185) zaworów sterujących. Przedni TUZ oraz przedni wał odbioru mocy (WOM) (opcja) zapewniają dodatkowy wzrost wydajności.Charakteryzująca się wydatkiem oleju do 150 l/min (Puma) i 170 l/min (Puma CVX), hydraulika w tych ciągnikach została zaprojektowana do bardzo ciężkich prac, a maksymalny udźwig tylnego zaczepu hydraulicznego wynosi 10460 kg. Możliwość podłączenia siedmiu (modele 150-165) lub dziewięciu (począwszy od modelu 185) zaworów sterujących. Przedni TUZ oraz przedni wał odbioru mocy (WOM) (opcja) zapewniają dodatkowy wzrost wydajności.

 

Puma05

 

Intuicyjna obsługa

INTUICYJNA OBSŁUGA POZWALA ZACHOWAĆ PEŁNĄ KONTROLĘ 

Podłokietnik MulticontrollerTM, panel operatora ICP oraz dotykowy monitor AFS Pro 700TM skupiają wszystkie kluczowe funkcje ciągnika. Począwszy od wyboru prędkości jazdy lub wiodącego w tej branży układu zarządzania sekwencją na uwrociach HMC II po uruchomienie przedniego i tylnego zaczepu za pomocą podłokietnika MulticontrollerTM ? operator ma wszystko pod kontrolą.

Puma02

Kabina

KOMFORT, KONTROLA I BEZPIECZEŃSTWO

Zawieszenie przedniej osi zapewnia płynną jazdę oraz zwiększony komfort pracy. Jeżeli często podróżujesz po drogach, system ABS, dostępny jako opcja, to wyraźna zaleta w zakresie bezpieczeństwa - zaleta oferowana tylko przez jedną serię ciągników w tej klasie: Case IH Puma Zawieszenie przedniej osi zapewnia płynną jazdę oraz zwiększony komfort pracy. Jeżeli często podróżujesz po drogach, system ABS, dostępny jako opcja, to wyraźna zaleta w zakresie bezpieczeństwa - zaleta oferowana tylko przez jedną serię ciągników w tej klasie: Case IH Puma

JAZDA W ZUPEŁNYM KOMFORCIE

Gama opcji foteli dla ciągników Puma oferuje operatorowi możliwość doświadczenia najlepszych warunków jazdy w tej branży. Modele Puma oraz Puma CVX mogą poszczycić się niezwykle wygodną i ergonomiczną konstrukcją kabiny. Koncepcja jej obsługi została w możliwie wierny sposób dopasowana do potrzeb i oczekiwań naszych klientów: w jak największego skrócenia czasu niezbędnego do zaznajomienia się z jej wyposażeniem oraz zmaksymalizowania efektów pracy!Gama opcji foteli dla ciągników Puma oferuje operatorowi możliwość doświadczenia najlepszych warunków jazdy w tej branży. Modele Puma oraz Puma CVX mogą poszczycić się niezwykle wygodną i ergonomiczną konstrukcją kabiny. Koncepcja jej obsługi została w możliwie wierny sposób dopasowana do potrzeb i oczekiwań naszych klientów: w jak największego skrócenia czasu niezbędnego do zaznajomienia się z jej wyposażeniem oraz zmaksymalizowania efektów pracy!

 

Puma01

 

Galeria

.

BROSZURA

Pobierz

 

 

Mocny, 6-cylindrowy silnik o pojemności 6,7 litra został zaprojektowany w sposób zapewniający generowanie dużej mocy i zoptymalizowane zużycie paliwa. Wymagania normy Stage IV na temat emisji spalin zostały spełnione dzięki naszemu wysokowydajnemu systemowi oczyszczania spalin Hi-eSCR, zapewniającemu dodatkową moc oraz oszczędność paliwa. Układ zwiększania mocy silnika w modelach Puma CVX teraz dostępny jest również przy pracy na biegu wstecznym, z czego niewątpliwie skorzystają użytkownicy regularnie wykorzystujący swoje ciągniki do prac wymagających jazdy na biegu wstecznym, takich jak koszenie czy odśnieżanie.