ciągniki rolnicze            ładowarki                 prasy i owijarki         wozy paszowe      maszyny zielonkowe      ładowacze czołowe       siewniki punktowe         wozy asenizacyjne

OFERTA MASZYN

Sklep edanex

esklep

 

Ładowacz czołowy STOLL FE

Email
Już od wielu lat STOLL w technice ładowaczy czołowych ręczy za doskonałe produkty, innowacyjną technikę, profesjonalne przetwarzanie i użycie wysokowartościowych materiałów...
Ładowacz czołowy STOLL FEŁadowacz czołowy STOLL FE
Description

 

Ładowacz czołowy STOLL FE ECOLINE.

Bezpieczna standardowa technika w wysokowartościowej jakości STOLL.

stoll_fe_02sSTOLL ? kwintesencja najwyższej jakości techniki ładowania
Już od wielu lat STOLL w technice ładowaczy czołowych ręczy za doskonałe produkty, innowacyjną technikę, profesjonalne przetwarzanie i użycie wysokowartościowych materiałów. Również przy rozwoju serii EcoLine STOLL pozostał wierny tym zasadom i nie idzie na żaden kompromis. Teraz także udało się doświadczonym konstruktorom z działu rozwoju skonstruować ładowacz dla ogólnych podstawowych wymagań - i zachować przy tym godny uwagi stosunek jakościowocenowy. Przejęty został przy tym na przykład tysiąckrotnie sprawdzony niezawodny system najazdowy STOLL i wsporniki charakteryzujące się beznarzędziową obsługą z serii ROBUST F. STOLL oferuje cztery wielkości produkcyjne dla traktorów 35 - 80 kW (45 - 110 KM). Wszystkie ładowacze są w wersji hydraulicznej albo z mechanicznym prowadzeniem równoległym. Godne uwagi są dobre siły udźwigu oraz legendarne w fi rmie STOLL kąty nasypu i wysypu.

Stabilna rama szybkiej wymiany (do wyboru Euro albo Skid Steer) dla narzędzi roboczych z bezpieczną obsługą od zewnątrz
Obsługa ryglowania i odryglowania sworzni na narzędziowej ramie szybkiej wymiany następuje jako bezpieczna obsługa od zewnątrz. Nie trzeba sięgać w niebezpiecznej strefi e pomiędzy dźwigarami. Jest łatwo i bezpiecznie.

Wsporniki zapewniają bezpieczną stabilność
Wsporniki zostały przejęte z innych ładowaczy F w niezmienionej formie. Do obsługi nie jest konieczne żadne narzędzie ? nie ma tutaj żadnych pojedynczych części luzem, które mogłyby się zgubić. Jeden ruch ? i wsporniki opadają automatycznie do właściwej pozycji odstawiania. Przy złożeniu w celu użytkowania ładowacza wsporniki trzyma mocno i bezpiecznie zapadkowe ryglowanie.

Wszystkie miejsca łożysk tulejowane
To jest w firmie STOLL rzecz oczywista. Aby wszystko dobrze przebiegało i było jak "nasmarowane", musi być też tulejowane; wszystkie miejsca łożysk z tulejami łączącymi  z tworzywa są tulejowane i smarowane od zewnątrz ? wysokie codzienne bezpieczeństwo na wiele godzin trudnego użytkowania ładowacza.

Dobre kąty nasypu i wysypu
To była już zawsze mocna strona wszystkich konstrukcji STOLL. Aby szufla była porządnie pełna, potrzebny jest dobry kąt nasypu przy podłożu. Do opróżniania w najwyższej pozycji szufla musi się tak mocno odchylić do wysypu, aby nawet kleisty ładunek całkowicie zsunął się z szufli.


stoll_fe_03s

stoll_fe_04s

stoll_fe_05s

stoll_fe_06s

stoll_fe_07





    
    PROSTOTA TO OSZCZĘDNOŚĆ PIENIĘDZY.
Ciągniki napędzane są przez technologię przyjazną dla użytkownika.
Najbardziej pomocna technologia to technologia, której nawet nie zauważasz,
jak na przykład system Automatycznego Zarządzania Wydajnością APM.
Optymalizuje on wydajność, podczas gdy operator może skoncentrować się na
zadaniu. Wystarczy wsiąść do ciągnika i rozpocząć pracę.



DLA TYCH, KTÓRZY WYMAGAJĄ WIĘCEJ.
Zmieniają się cele, zmieniają się wymagania, zmienia się świat ? ale ilość godzin w ciągu
doby pozostaje niezmienna. I to właśnie dlatego proponujemy Ci Pumę. Wysoce wydajny
i wszechstronny ciągnik, który jest łatwy w obsłudze i zapewnia wszystko, czego
potrzebujesz, aby wykonać codzienne zadania.     
    
    

Dane techniczne


W nowych ciągnikach PUMA? chodzi przede wszystkim o jedno: wydajność. Ciągniki PUMA oferują taką moc, jaka jest Ci potrzebna w zakresie podstawowej uprawy roli, pielęgnacji, siewu i najróżniejszych prac transportowych. Niezależnie od tego, czy pracują wiosną lub jesienią w polu, czy są wykorzystywane do ciągnięcia przyczep. Ciągniki PUMA dzięki bardzo dobremu specyficznemu jednostkowemu obciążeniu mocy rozwijają swoją maksymalną moc przy minimalnym zużyciu paliwa.


Najbardziej pomocna technologia to technologia, której nawet nie zauważasz,
jak na przykład system Automatycznego Zarządzania Wydajnością APM.
Optymalizuje on wydajność, podczas gdy operator może skoncentrować się na
zadaniu. Wystarczy wsiąść do ciągnika i rozpocząć pracę.




Silnik



23% WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ.
Ciągniki Puma CVX napędzane są przez najlepsze silniki z układem selektywnej
redukcji katalitycznej (SCR). System Zarządzania Mocą Silnika zapewnia moc
znamionową plus dodatkowo do 23%, co pozwala na łatwe wykonywanie ciężkich
prac z ciągnionym sprzętem na polu i podczas transportu drogowego, a także
podczas prac z wykorzystaniem podnośnika hydraulicznego o udźwigu do 10.460 kg.
Wyjątkowa wydajność, sezon po sezonie.


Technologia selektywnej redukcji katalitycznej Case IH (SCR -
Selective Catalytic Reduction) zwiększa moc, poprawia reakcję
silnika, zmniejsza zużycie paliwa i poprawia niezawodność silnika
przy jednoczesnym obniżeniu poziomu emisji spalin. Sprawia to,
że technologia SCR jest najlepszym rozwiązaniem dla silników
stosowanych w ciągnikach Puma CVX.





Ciągniki serii Puma CVX wyposażone są w wysokowydajne
silniki diesela z Common Rail i elektronicznym zapłonem o mocy
od 131 KM (96 kW) do 160 KM (118 kW). We wszystkich
silnikach zastosowano technologię selektywnej redukcji
katalitycznej (SCR), aby spełnić wymagania normy emisji
spalin Tier 4a, która zaczyna obowiązywać dla nowych
ciągników w 2011 roku.
? Wzrost mocy o dodatkowe 17 KM oznacza 10% większą
wydajność dostępną po prostu poprzez zmniejszenie
obrotów silnika do 1900/2000 obr/min.
? System Zarządzania Mocą Silnika dostarcza dodatkowo do
30 KM. Oznacza to 22% więcej mocy dostępnej podczas
jazdy ciągnikiem z prędkością powyżej 15 km/h oraz
podczas pracy z wykorzystaniem wałka WOM.
? Tryb stałych obrotów silnika pozwala na
zaprogramowanie 2 różnych wartości dla prędkości
obrotowej silnika do określonych zadań ? podczas pracy
z wykorzystaniem wałka WOM, przy pracy z narzędziem,
czy podczas stosowania podnośnika hydraulicznego
obroty silnika pozostają niezmienne bez względu na
obciążenie.
? Zakres stałej mocy oznacza taką samą wydajność zarówno
przy 1600 obr/min, jak i przy znamionowej prędkości
obrotowej. Daje to możliwość zrelaksowania się,
zmniejszenia obrotów silnika i korzystania ze zwiększonej
oszczędności paliwa bez ryzyka spadku produktywności.
? Maksymalny moment obrotowy 866 Nm oznacza, że
można się odprężyć i pozwolić ciągnikowi Puma CVX
wykonać zadanie.
? Istnieje możliwość jazdy z maksymalną prędkością
transportową przy niskich obrotach silnika
zapewniających oszczędność paliwa.
? Okresy pomiędzy przeglądami wynoszą 600 godzin i są
najdłuższe w branży, co pozwala zaoszczędzić czas
i pieniądze.



Skrzynia biegów


Ciągnik PUMA oferuje Ci dokładnie taki stopień automatyzacji, jaki potrzebujesz, abyś mógł pracować w Twoim gospodarstwie na ?wyższym biegu?. Do wyboru jest wiele wariantów przekładni, dzięki czemu Twój ciągnik PUMA możesz wyposażyć w odpowiednią przekładnię która będzie dostosowana do specyficznych wymogów Twojego gospodarstwa. Technika obsługa przekładni są w każdym wariancie tak opracowane, że zwiększają wydajność Twojego gospodarstwa i jednocześnie sprawiają, że eksploatacja ciągnika jest jeszcze prostsza.

Dla wszystkich ciągników PUMA dostępna jest przekładnia z biegami 18x6 z prędkością końcową 40 km/h lub przekładnia z biegami 19x16 z prędkością końcową 50 km/h lub 40 km/h przy zredukowanej prędkości obrotowej silnika (ok. 1.700 obr./min.). Przekładnie są wyposażone w automa­tykę zmiany biegów z trybem jazdy po polu i trybem jazdy po drodze, dzięki której w zależności od momentu obrotowego zawsze jest wybierany optymalny bieg dostosowany do danych warunków.

Przekładnia Full Powershift. Jedyna przekładnia na rynku, która umożliwia równomierne
przyspieszenie od zera do 40 lub 50 km/h bez przerywania momentu obrotowego.
Biegi pełzające oferują 10 dodatkowych biegów o prędkości od 225 m/h do 1,6 km/h
przy 2.200 obr/min.



Układ napędowy



Płynna zmiana przełożeń zapewnia optymalną
wydajność. Ciągnik Puma wyposażony jest
w przekładnię i WOM skonstruowane z myślą
o łatwym radzeniu sobie ze zdumiewającą mocą
silnika, która jest w pełni pod kontrolą operatora.

System miękkiego startu WOM stopniowo zwiększa moment obrotowy, aby zapewnić
płynne załączanie oraz ochronę wałków napędowych narzędzia.

Zaawansowane systemy rolnictwa precyzyjnego AFS dostępne w ciągnikach Puma
to niezbędny element efektywności.

ISOBUS to narzędzie komunikacji pozwalające na sterowanie narzędziami kompatybilnymi
ze standardem ISOBUS poprzez zintegrowany kolorowy monitor dotykowy ciągnika AFS Pro.


Dostępny na życzenie WOM przedni z prędkością obrotową 1.000 obr./min. umożliwia jeszcze bardziej wszechstronną eksploatację ciągnika System zarządzania WOM-em w ciągnikach PUMA wyłącza automatycznie przenoszenie mocy do narzędzi zawieszanych, gdy zostaną podniesione, i włącza je ponownie, gdy podnośnik zostanie opuszczony. Funkcja ta, która może być także zintegrowana w jazdę na uwrociach chroni wałki napędowe narzędzi zawieszanych i sprawia, że kierowca wolniej się męczy.


Hydraulika


Precyzyjny układ hydrauliczny
Najlepszy w klasie układ hydrauliczny z podnośnikiem o udźwigu do 10.460 kg.
Układ hydrauliczny ciągników Puma jest zasilany przez pompę tłoczkową o zmiennym wydatku
i o natężeniu przepływu do 170 litrów na minutę. Zapewnia to odpowiednią reakcję systemów pokładowych
oraz narzędzi zewnętrznych . W specyfikacji można wybrać do 9 zaworów hydrauliki zewnętrznej.
W modelach Puma 130, 145 i 160 dostępne są fabrycznie instalowane ładowacze czołowe Case IH LRZ.
Maksymalny udźwig wynosi 2800 kg, a maksymalna wysokość w punkcie przegubu to 4260 mm.

Pompa hydrauliczna o wydatku do 150 l/min. umożliwia szybką reakcję i precyzyjne sterowanie nawet przy niskiej prędkości obrotowej silnika.
Amortyzacja drgań dla podnośnika redukuje wstrząsy i poprawia stabilność podczas transportu ciężkich narzędzi zawieszanych w stanie podniesionym.
Do 8 dodatkowych zaworów hydraulicznych i złącze Power Beyond do obsługi bardzo kompleksowych narzędzi zawieszanych.
Dla najróżniejszych zastosowań są dostępne podnośnik czołowy i czołowy WOM z 1.000 obr./min.

Mocny podnośnik jest tak skonstruowany, by możliwie jak najbardziej ułatwić pracę użytkownikowi. Instalacja hydrauliczna jest zasilana za pomocą pompy sterującej o wydatku do 150 l/min. Dostępnych jest maksymalnie 4 sterowane mechanicznie (wersja standardowa) lub maksymalnie 5 sterowanych elektronicznie (Multicontroller) dodatkowych zaworów hydraulicznych. Obie wersje mogą zostać także wyposażone do wyboru w maksymalnie 4 sterowane elektronicznie międzyosiowe dodatkowe zawory hydrauliczne. Poza tym wszystkie dodatkowe zawory hydrauliczne są przygotowane do eksploatacji złącza Power Beyond i są dostarczane fabrycznie z przykrytymi gniazdami. Podnośnik tylny posiada udźwig do 8.650 kg. Może być obsługiwany bardzo prosto zarówno za pomocą przycisku z kabiny ciągnika, jak i z zewnątrz za pomocą przycisków znajdujących się na błotnikach.

Wszystkie ciągniki serii PUMA są wyposażone w bardzo nowoczesną elektroniczną regulację siły pociągowej, która jest łatwa w obsłudze i niezwykle skuteczna
Przyciski do obsługi podnośnika i WOM-u znajdują się na błotnikach i zapewniają jednoręczne mocowanie narzędzi zawieszanych.



Kabina



NaJWYŻSZY KOMFORT.
Mniejszy hałas, mniejsze zmęczenie, 360° widoczności.
Ciągniki Puma wyposażone są w amortyzowaną oś przednią, system amortyzacji kabiny oraz amortyzowany fotel
operatora, aby zapewnić wyjątkową płynność jazdy. Przyrządy sterujące ergonomicznie zintegrowane na podłokietniku
fotela operatora, doskonała widoczność wokół ciągnika i zdumiewające wyciszenie środowiska pracy operatora
oznaczają, że użytkownik ma wszystko, czego potrzebuje do lekkiej i przyjemnej pracy ?za kółkiem?.





amortyzacja osi przedniej robi różnicę
Amortyzacja osi przedniej poprawia komfort jazdy i jednocześnie zapewnia lepszą kontrolę. Podczas jazdy z dużą
prędkością z podłączonym narzędziem lub podczas manewrowania z ładowaczem występuje mniejsze kołysanie
ciągnika. W układzie występuje skok w zakresie 105 mm, a amortyzowanie drgań kontrolowane jest poprzez
zaawansowany akumulator oraz zawór regeneracyjny, zapewniające płynną jazdę. Układ posiada także system
automatycznego samopoziomowania działający w zależności od obciążenia.
Modele ciągników Puma 170, 185, 200 i 215 wyposażone są w ?aktywny? układ amortyzacji, który wytwarza
neutralne środowisko pracy dzięki elektronicznym czujnikom monitorującym przyspieszenie, zmiany biegów,
hamowanie, ukształtowanie terenu, kierunek jazdy i obciążenie podnośnika. W rezultacie operator może cieszyć się
idealnie płynną jazdą bez kołysania.

Układ aktywnej amortyzacji osi przedniej nieprzerwanie monitoruje zmiany ukształtowania terenu
i reaguje w zależności od ustawień podnośnika, statusu hamulców i przyspieszenia, aby wytworzyć
neutralne środowisko pracy.





Wyświetlacz na słupku ?A?
Wyświetlacze są jasne, przejrzyste oraz czytelne. Zintegrowany monitor
osiągów dostarcza dodatkowych informacji o statusie ciągnika, takich
jak poślizg kół w procentach, przepracowany areał oraz przypomina
o czynnościach konserwacyjnych. Operator ostrzegany jest również
o zagrożeniach, a system automatycznego wyłączania silnika chroni
Twoją maszynę, kiedy zachodzi taka konieczność.



Podłokietnik i Multicontroller?
Multicontroller, intuicyjny panel sterujący ICP oraz monitor dotykowy AFS Pro 300? - wszystkie funkcje
ciągnika zintegrowane są na podłokietniku. Wszystkie funkcje, jakich potrzebujesz znajdują się w jednym
miejscu: zmiana biegów, zmiana kierunku jazdy, regulacja prędkości obrotowej silnika, sekwencja na
uwrociu, sterowanie elektronicznymi zaworami hydrauliki zewnętrznej oraz przednim
i tylnym podnośnikiem.


Doskonała widoczność.
Kabina ciągników Puma Surround Vision
oferuje nieograniczone pole widzenia
i posiada 5,87 m2 przeszklonej powierzchni.
Opcjonalne wyposażenie kabiny w okno
dachowe zapewnia nieograniczoną
widoczność w każdym kierunku.



Praca w dzień i w nocy.
Dostępnych jest ponad 10 reflektorów, które zamieniają noc w dzień. Dostępny jest również pakiet
oświetlenia ksenonowego (HID) zapewniający jeszcze lepszą widoczność podczas pracy w nocy.

Opcja automatycznego układu klimatyzacji
pozwala wybrać idealną temperaturę, która
zapewni ciągłe poczucie komfortu.



Ciągniki Puma określane są jako najlepsze w klasie w zakresie zużycia paliwa oraz pracy
przy obniżonych obrotach silnika także podczas transport drogowego. W połączeniu
z zaawansowanymi systemami rolnictwa precyzyjnego AFS ciągniki te pozwalają zaoszczędzić
jeszcze więcej czasu i pieniędzy poprzez optymalizację przejazdów po polu i redukcję
nachodzących na siebie obszarów pola.



Prostota. Wydajność. Oszczędność.
Komfort. Jakość. Puma oferuje więcej.    



Mniejszy hałas, mniejsze zmęczenie, 360° widoczności.
Ciągniki Puma wyposażone są w amortyzowaną oś przednią, system amortyzacji kabiny oraz amortyzowany fotel
operatora, aby zapewnić wyjątkową płynność jazdy. Przyrządy sterujące ergonomicznie zintegrowane na podłokietniku
fotela operatora, doskonała widoczność wokół ciągnika i zdumiewające wyciszenie środowiska pracy operatora
oznaczają, że użytkownik ma wszystko, czego potrzebuje do lekkiej i przyjem